hello..haa..da mari blog kite nie..jangan lupe bace sume tw..lau xnk comment pon tak pe..kalau click reaction tu pon ok la..da penat sgt bace kan..hehehe..meh kiss sikit..mmmwahhxx..love u all..^^

kawankawan =='

Monday 17 October 2011

grrrr..macammacam la kau nie =='

aaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ummm..nk taw x..
hari nie...
the whole day aien tensionnnn sesangatnye..
mmg xpat nk luahkan la tension dy cmne..
rase nak jerit kuatkuat kt telinge org yg bagi aien tnsion tu ..
smpai gegendang telinge dy pecah..
huh..
nk jerit camnie...


aaarrrrgggghhhhhhhh...
apesal kau nie menyusahkan aku haaaaa.????!!!!!
 iiidddiiioooottttt !!!!
huh...stupid like a @#$...grrr..=='

kau kan..
sekarang nie kau group ngn aku..
so kite 1 kumpulan..kalau 1 kumpulan kne la kerjesame..
nie kau ape??? 
yang kau tw..
FB..GAME..MOVIE..
pastu taw da siap jea..kau igt aku KULI BATAK KAU ke haaa???
aku rase cam nk herep pale kau pastu buat pale kau cam nie kat tar depan jabatan kite tu..time panas2
kau rase kan la camne panas hati aku nie..huh


kau kan..
aku pike kau dak class aku jea aw..grrr =='
kau tau kn bende kte kne wat presentation..
kau boley wat perangai taik kau kan..
woii..
dak laen boley kau wat cmtu..
ngan aku kau jgn harap la k..
aku kalau aku xuke..aku teros terang..
tp mmg xley blaa..kau ckp kalau

'kalau aien xpegi..aku xpegi r.."

pale hotak kau...
hishhhhh...
aku mmg xpaham aw ngn kau nie...
boley rase x kemarahan aku nieee.???huh

u r stupid like a


k r... stop sampai sini slot lepas geram..huh grrr =='

p/s = hidop jgn sesekali susah kan orang k..kalau xkn dibenci =)

No comments:

Post a Comment


Music
Create a playlist at MixPod.com
Daisypath Happy Birthday tickers